112, hjälp mig!

Sa precis till min vän Holly att jag tyckte det var kul att skriva på alla saker till skolan (mest på skämt då) men hon tyckte jag skulle ringa akut hjälp. Det kanske skulle var nåt?!

-Hej och välkommen till 112, vad kan jag hjälpa till med?
  Jo jag är akut sjukt och behöver hjälp omedelbart!!!
-Kan du tala om för mig vart du befinner dig och vad du heter?
Z och jag är hemma, ni måste komma nu
-Men vart är hemma? Z, prata med mig hela tiden..
MEN HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP, jag dör ju för fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-DU MÅSTE TALA OM VART DU BEFINNER DIG
jag har ju sagt att jag är hemma, jag sitter vid datorn och pluggar!
klick
eeeh hallå?!................... idiot, fattar ju inte dagens ungdomars problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0