Det kallas plugg-lov

Fy vilket lov, lärarna har vekligen proppat oss fulla med skolarbeten. Vår tyskalärare sa att när hon var ung så hade man vekligen lov och åkte skidor hela dagarna istället för att plugga. Jag gillar henne, hon är skön!

Just nu sitter jag och skriver lite på geografin, vi har ett hemprov där. Borde äta lunch snart och fixa mig lite för snart ska jag iväg på hemligt uppdrag. Åker vid kvart över två och är hemma nån gång vid åtta ikväll hoppas jag på. Förövrigt så är jag rätt ordentligt mör i kroppen idag. Körde ett pass på gymmet igår när jag näst intill gick till max, men hade tyvärr lite kvar att ge. Det vart ungefär 1,5 timme så det kändes inte bra att fortsätta längre. På kvällen när jag kom till stallet kändes det iaf riktigt ordentligt och nu så jaa..


Kommentarer
Postat av: Anna

svar: tack så mycket linnea :D på gina tricot!

2009-02-17 @ 00:36:58
URL: http://meachhams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0