Det var den helgen

Japp då var helgen slut då. Såg ni bilderna längre ner från i fredags förresten? Haha riktigt snyggt. Fast det är klart ett undantag, hur ful Z4RINS än försöker göra sig så går det inte, hon är helt enkelt född permanent söt! Vi andra fulisar hade inte riktigt lika mycket tur. Hur som helst så har den här helgen i stort sett sett ut som alla andra. Träning för Viveca i lördags, riktigt trött i ben, mage och rygg. Inte var det bättre idag heller, körde axlar+bröst med PT Thomas. Märker faktiskt stor skillnad nu och kan köra med mer vikt, yay! Kände också på hur magen, ryggen och benen kändes efter gårdagen och det var lite tungt.
Veckan som kommer kommer troligtvis se ut såhär:
Måndag: Vila
Tisdag: Kondition
Onsdag: Vila
Torsdag: Armar, rygg, bröst och axlar
Fredag: Vila
Lördag: Kondition
Söndag: Ben, rumpa och mage


Jag hoppas att den här veckan kommer att gå fort. Det känns som om det kommer bli mycket i stallet och sen ska jag jobba också, har två grejer som måste göras klart där. Skolan kräver en del just nu och egentligen skulle jag behöva plugga körkortsteori. Jag som bara vill sova, äta och träna!? Trööökitt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0