En enda röra

Ja, jag har ju som sagt inte haft tid att lägga upp några bilder nu och det bror på att jag typ inte vart hemma nånting sen i tisdags. Först var jag med Flisan och sen när han åkte hem på onsdagen följde jag med till stan där jag träffade anna! Vi hade det mycket trevligt och gick runt och kollade lite samt åt mat på Cupido! Samtalsämnet var väl ungefär "kiss-och-bajs-åldern", så mogna är vi liksom..

Sen igår slöade jag hos anna tills vi åkte in till stan då hon skulle simma och sen på Håkan! (Hoppas det var bra).. MEN jag skulle på min första körlektion, sjukt nervös var jag iaf. Men det gick riktigt bra och Bosse är kanon! Helt lugn och jag tror det kommer gå bra. Hoppas det iaf! Så nu ska jag och mamma öva massa sen blir det till att boka en ny lektion.
Efter körskolan gick jag och hälsade på mormor och morfar, mysigt mysigt! 
Sen efter det gick jag till Flisan min fining!!!!

Ja och nu är det fredag och jag har precis kommit till Helena! Vi ska göra amerikanska pannkakor sen plugga som fan!
Blev kanske lite rörit men det är iaf det jag haft för mig sen i tisdags!

Ikväll kommer bilder!!!!

Kommentarer
Postat av: anna

kiss och bajs åldern samtal is the shit! :D haha.

2009-02-20 @ 14:44:16
URL: http://meachhams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0