Flört

Idag fick jag min första riktigt tydliga gym-flört. När jag är på gymmet är det sällan det är många tjejer där. Vanligtvis är det en massa grabbar och jag+nån enstaka tjej i 20 årsåldern och kanske några tanter. Inte alltför sällan är man ensam tjej i omklädningsrummet heller. Det ser jag iofs endast som positivt eftersom jag inte känner mig jättebekväm med tjejer men ganska konstigt. Varför är majoriteten (typ 3/4) på gymmet män? Hur som helst är det därför inte konstigt att man syns som tjej och får en del blickar. Idag däremot fick jag en riktigt ordentlig flört. Jag vet inte om jag är helt 100 på att flörta på gymmet, kan väl va okej, men när det kommer från en man på 35-40 så har det nog gått över min gräns. Tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0