Lång dag!

Igår var jag sur så jag gick och la mig vid halv nio (somnade dock inte förrän vid elva) så jag vaknade rätt tidigt idag, vid 9! Rätt skönt, för efter en stund kom pappa in och sa att vi skulle åka till stockholm för att lämna tillbaka Land Rovern och hämta hem Audin istället. Jag klev upp och åt och fixade mig snabbt för att sedan vid tio åka iväg. Nu kom vi tillbaka och klockan är bara halv ett fast det känns som om man gjort jättemycket och att det skulle vara sent på dagen. Man borde egentligen gå och lägga sig tidigt varje dag så att man vaknar tidigt.

Hur som helst så tänkte jag äta (oj.. ja jag äter verkligen hela tiden) och sen åka till stallet för att sen komma hem och plugga lite. Tråkig dag. Nästa vecka hoppas jag på att jag känner mig bättre så att jag kan sätta igång med träningen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0