Onsdag

Den här dagen har bara swischat förbi! Vaknade vid 9, gick ut med vovven, åt och klädde på mig för att sedan springa till bussen. Började jobba 11 och vid 4 sprang jag till bussen för att gå av vid stallet i funbo. Väl där upptäckte jag att jag tagit fel på en timme så det blev en aning bråttom. Lyckades iaf vara hemma vid sju för att trycka i mig en macka och dra till gymmet som stängde nio. Blev ett tråk-pass, känner att jag är i en liten mellan-period nu. Skulle dessutom behöva springa mer och gå på några pass men hur kul är det egentligen att gå på pass själv? Nej, det blir till att köpa några nya linnen så att jag kan springa utan att få skavsår (haha)! Nu ska jag sussa för imorgon måste jag nog upp halv nio för att först fixa naglarna, jobba, rida och fixa i stallet och hinna träna på gymmet! Vilken tur att de har öppet till tio imorgon.

Plugga? Neeeej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0