Slutet är nära

Nu är det lördag (det var ju lördag nyss!?) och det innebär att vi uppsala har slut på plugglov snart. Jag känner att ångesten närmar sig eftersom jag inte är klar med varken uppsatsen till religionen eller historian eller hemprovet i geografi. Som grädden på moset har jag inte heller läst ut svenskaboken. Well well, det är bara att sätta igång. Så nu alla lärare som läser det här, nu ska ni få ett tips. Ge inte eleverna i trean så värst mycket uppgifter i skolan sista terminen, lite små läxor hit och dit går bra men definitivt inga större grejer så som uppsatser och böcker. Möjligtvis nått prov nån gång men som sagt ta det lugnt med skolarbeten och bomba oss inte!! Jag kan nog redan nu säga att jag inte kommer få så mycket gjort den här sista perioden. Tråkigt men sant.

Ha en rolig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0