Snart fredag

Nu är det torsdag kväll vilket innebär att det är fredag och helg snart. Jag verkligen längtar efter helgerna nu för fuck så skoltrött jag känner mig. Måste ju tyvärr erkänna att man kanske prioriterar bort vissa lektioner för att uträtta mer vettiga ärenden. Nu tänker kanske vissa som känner till ett och annat: hoppsan nån ny i gymmet eller pingisrummet? Nejnej, icke! Den här gången handlar det om att det finns saker man tycker är viktigare än att läsa filmkunskap på engelska när man nyss avslutade samma kurs fast på svenska. Well.. Har en håltimme imorgon och då tänkte jag dra till kraftkällan (inte skolans gym alltså..) och sen tillbaka till skolan igen efter jag ätit för en sista lektion. Sen blir det hem för att ta ut voffisen på en walk och sist men inte minst till pållen med stora bäbismagen. Uah.. plugga kan man ju bara kasta långt åt helvete imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0