Tisdag

Strax före 8 imorse vaknade jag. Faktiskt så vaknade jag inte utav mobilen utan av Bamse som står och spyr utanför mitt rum. Jättemysigt. Så det var bara att gå upp och torka spyor. Tre utanför mitt rum, fem i köket och en i hallen. Trevligt värre, när man ändå håller på får man ju lov att ta fram golvmoppen dessutom och torka golven. Efter en stund ser jag att han börjar må illa så han får gå ut på en av terasserna där han spyr ytterligare några gånger. Några gånger till blir det under promenaden också. Alltså vafan, han har ju inte ens ätit och ändå så får han upp massa äckel. Jag skyller på Kosha, vi pratade om att hundar spyr igår. Han sa att dom spyr galla efter att de ätit gräs men min vovve har definitivt inte ätit gräs, damm på sin höjd!


Kommentarer
Postat av: G

hundar bajsar och kissar inte spyr 10 ggr på en morgon. Lustig ras! :)

2009-02-24 @ 22:50:54
Postat av: Holly

G: Haha han är helt enkelt en mycket ovanlig golden retriver :P

2009-02-25 @ 18:30:50
URL: http://hollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0