Torsdag

Fortfarande ont i halsen men ändå kan man inte låta bli att träna. Det är hopplöst alltså. Idag red jag både Fly (gick mycket bättre än sist) och Havanna en kortis. Jag borde verkligen ta det lugnt eftersom jag fortfarande har ont i halsen och fortfarande är så känslig efter körtelfebern som jag hade för typ 1,5 år sen. Men men inget att göra åt, kände igår kväll att jag hade svårt att sova så det var ett nödvändigt ont att röra på fläsket idag! Tänkte i alla fall dra till gymmet och köra lite styrka i helgen förhoppningsvis. Det kan ju vara bra att åtminstonde hålla sig borta från konditionsträning med halsont. Jag som så gärna vill springa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0