Världens gulligaste busschaufför!

Idag när jag tog 809an ut till stallet så åkte jag med en av världens gulligaste busschaufförer. Där jag går av, vid funbo kyrka, är det en rätt så trafikerad 70-väg där de flesta kör i ~90 och jag måste gå ungefär 5 minuter på den här vägen som inte ens har någon väggren! Som ni förstår är det inte spciellt roligt att gå där då det dessutom kör en hel del lastbilar och bussar förbi en. Inte kul alltså! Men, idag när jag gick av bussen körde busschauffören inte iväg utan stannade kvar och så öppnade han framdörren och frågade om jag skulle ända till backen en bit bort och det skulle jag ju också. Så körde han mig ända bort till stallet och släppte av mig där istället för på busshållplatsen. Hur gulligt var inte det?! Ibland möter man snälla människor!


Kommentarer
Postat av: Problem-fixarna

Har du problem och söker svar? Ta en titt på länken och se om vår panel har svaren som kan göra ditt liv lite lättare. Om inte, så får du gärna lägga in en kommentar om ditt problem, så hjälper vi gärna till!



Mvh Problem-fixarna

2009-02-20 @ 22:33:28
URL: http://livetsproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0