-14,1 grader ute

Nu är det kallt som bara den. Det jobbiga när det är så här kallt är att veta vad man ska ha på sig för att inte frysa men ändå itne svettas ihjäl och samtidigt kunna röra på sig. Jobbigt, speciellt när man ska ut och springa etc! Samtidigt är det ju väldigt fint med den här kylan, allt blir ju så glittrigt ute (haha varför lät jag som en liten tjej i 5-årsåldern som älskar rosa och glitter?).

Idag har jag hur som helst bara tagit det lugnt. Mådde skit på förmiddagen och mitt på dan, typ helt snurrig! Sen var jag ute och red lite med Anja. Jag förfrös både öron, ansikte, händer och fötter!! Sen tog jag med mig mamma till Havanna och fixade lite grejs. Sen.. Jaa inte har ja pluggat matte iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0