4 dec

God morgon!

Som tur var kunde jag somna igår efter mycket om och men.. Har nog vart uppe för sent dom tidigare dagarna för att kunna somna i bra tid. Men låg man och slappnade av ett tag blev det bra till slut!

Ja, idag så måste jag räkna massor med matte, vilket jag absolut inte ser fram emot. Varför måste alla jämt krångla till allt i matteböcker?! Ställ frågan ni vill ha svar på rakt ut ist för att ställa frågan som nån jäkla gåta. Träna måste jag också göra, kanske blir det Friskis och Svettis, kanske springer ut hemma, time will tell.

Usch, man märker att skolan börjar snart, jag  börjar bli stressad för att det är så lite kvar. Får en chock varje gång jag märker att det snart är måndag ist för torsdag eller nåt.. Känns som jag ligger en vecka efter. Lov får ju liksom en att glömma bort dagarna.

4 januari - 2 månder tills jag fyller år nu! WOHO!




Kommentarer
Postat av: adam

....grattis i efterskott!

2009-01-04 @ 19:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0