Besviken

Jag och Z4RINS är riktigt besvikna. IG-prövningen kändes inte alls bra. Dessutom är vädret rent ut sagt pissigt och planerna för ikväll ändrades. Till råga på allt är man väldigt trött eftersom provet började halv nio.


Hoppas det var sista gången jag fick användning av det här..


En annan som är besviken lär vara Blondinbella. Jag såg bara några danser igår sen pluggade jag mest så jag missade ju när hon åkte ut. Stackars henne, hon känns optimistisk hela tiden och det måste bli jobbigt när saker inte bli som man tänkt sig. Om jag får säga det själv så tycker inte jag hon dansade så snyggt men en sak som är viktig är att komma ihåg att man inte kan vara bra på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0