Cosmonova

Min dag igår var jättebra! Vaknade hemma hos Felix, dock jäkligt trött. Vi skulle nämligen upp tidigt för vi skulle åka till Cosmonova, yeah! Men dagen började kanske inte riktigt som vi tänkt oss. När vi väntat på bussen i ca 10 min var den sen. Bajs, vi missade första tåget som vi tänkte ta bara för vi va sega nog och skulle köpa biljetter innan vi sprang på tåget. Inte mycket att göra åt, bara gå vidare! Vi lyckades iaf komma med nästa tåg och begav oss mot Sthlm. Väl framme letade vi reda på vilken tunnelbana vi skulle ta för att komma fram. Mannen sa självklart fel och vi gick av en plats för tidigt. Gjorde iofs inte så mycket eftersom dom går så ofta och vi bara kunde ta nästa tunnelbana en station till.

Äntligen framme vid Cosmonova skulle vi hämta ut våra biljetter. Hon i kassan började små-skratta lite när hon märkte att den andra biljetten åkte ut och vi skulle se 2 filmer, direkt efter "rullade" nästa biljett ut och hon kunde inte hålla sig för skratt när vi hade bokat biljetter för 3 filmer! Men vadå, hur ofta åker man dit? Man måste ju passa på liksom.. Men snäll som hon var fick va gratis entré till alla andra utställningar de hade!

När vi hade varit där i några timmar började båda bli rejält trötta och vi tog oss hemåt! Väl hemma åt vi middag på "peppar peppar".  Mycket mysigt. fint och gott ställe!

Tack för en jättebra dag min fining!
(bilder kommer när jag fått några, jag själv är rätt dåligt på det där med att ta med kamera)


Kommentarer
Postat av: pasha

men era shashin har inte cosmonova typ maxgräns på typ 10 bast?

2009-01-08 @ 17:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0