Dacapo

Kommer ni ihåg att de sa det på barnprogrammet Doris och Gösta när vi var små? Haha jag gillade det. 

Hur som helst var det inte det jag hade tänkt att skriva utan jag ville bara säga att jag håller med Z4RINS. Dock måste jag också säga att jag hunnit med rätt mycket idag, speciellt att åka buss. Först var jag i skolan men gick lite tidigare för att jag kände mig krasslig. Efter skolan bar det av för att äta lite och sen till stallet. Från stallet gick jag till mami's jobb där jag satt och vilade mig i en kvart och kollade lite på matten. Därefter vidare och fixade naglarna för att sedan åka hem, äta och hämta väskan till träningen. Vid kvart över nio hade jag stretchat klart (pappsen slarvade och bastade ist för att stretcha!!!!) och sen gick jag in i duschen. Hämtade mamma på hennes jobb (hon har näst intill bosatt sig där) och sen hem och käkade lite igen och ja.. nu sitter jag här. Ska kolla lite på matten nu om jag orkar och sen blir det sussa!

Så nu undrar jag bara, hur ska jag hinna med att räkna matte i 3 timmar en dag som denna?? Ja inte vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0