Dagens förberedelse inför Mission A

Idag har jag haft vilodag. Jag tog Havanna på en skrittur runt herrgården barbacka haha.. Sen tänkte jag att jag skulle tagit en lugnare promenad men det blev tyvärr inte av så imorgon får jag köra på en jobbigare runda tror jag. Tyvärr fick jag rätt så ordentligt ont i mitt ena knä efter gårdagens dressyrpass så jag sov ganska dåligt och därför fick jag en ofrivillig vila idag. Hmm, aja så kan det bli. Jag pratade med en sjukgymnast om det här med mitt knä som spökar. Hon sa att eftersom hästen är dräktig (gör ju att magen blir större) så kommer knät i en annan vinkel som egentligen inte är så bra. Anledningen till att det bara är ena knät antar jag är för att hästen är lite oliksidig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0