Första skoldagen

Första dagen i skolan efter lovet är nu avklarad! Va väl inte direkt det bästa att gå upp i morse när det kändes som klockan ringde mitt i natten och man inte hade någon aning om varför. Men iaf, skolan var ändå helt okej. Jag och Holly har kommit på några saker för att göra det roligare i skolan. Hittills funkar det ju rätt bra!

Efter skolan var jag och tränade med Helena på Friskis och Svettis, träffade även den glade pricken Adam där, yeah! Riktigt trött blev jag och efter jag kommit hem och ätit ett par riktigt goda pannkakor somnade jag en liten stund soffan.. hehe. Nu är det snart tid att gå och lägga sig så man orkar med den riktigt långa skoldagen imorn som är enda tills 16.45!!! 

Sov gott! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0