HollyZ 2006-2009

Haha nu har jag lagt in en massa bilder från min mobil på datorn. Lite kul att se hur vi såg ut förr..
OBS! MÅNGA bilder!!


Holly, Lis och Z4RINS någon gång innan jul 2006

HT -06 Skulle jag gissa på

Om man för en sekund kan låtsas att jag ser helt normal ut så säger jag bara: Kolla in håret!!
Ge tillbaka det tjocka långa håret.

Valborg 2007 vid domkyrkan (Ser ni håret? Varför var jag tvungen att klippa av det..)

Sommaren 2007. Vi myste på bryggan vid stadsparken

Vi kramades i skolan

Vi blev Bitch1 och Bitch2 = FyrisStalkers

Vi var hos Andreas

HT 2008 började vi med Historia B

VT 2009 kom vi på att killarna var ena roliga typer. Här ser ni Z tillsammans med några av våra favoriter!

Vi hade svenska och skulle läsa konstigt. Holly var grym på mörkt och starkt.

Jaa vad säger ni nu då? Alltså det här är ju nästan reklam för fyrisskolan! Nu kommer ju alla vilja gå där när vi coolingar gör det.. Aja, synd, för vi slutar i vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0