J*vla söndagar..

Söndagar är nog den dagen jag avskyr mest. Jag har alltid riktigt fet ångest inför skolveckan som väntar, fråga mig inte varför.
 
Igår drog jag och Anja till sunnersta för en födelsedagsfest för Anna. Var väl egentligen inte så sugen på att dra dit eftersom jag absolut inte känner en kotte men jag ville gärna träffa Anna och säga grattis så det är klart man kommer ändå! Vi tröttnade efter en stund och Gabriella och Jonna tyckte väl också att det var dags att röra på sig så vi tog bussen in till stan. Väl inne i stan gick vi till Platina men det var SJUKT lång kö och killarna som skulle tagit in oss där hade redan försvunnit in, morr.. Därför gick vi vidare till BJ där resten av kvällen tillbringades. Tack för en trevlig kväll tjejer!

Idag blir det mest plugg hoppas jag. Ska ut och övningsköra en stund och sen till stallet. Tyvärr lär jag skynda mig hem igen för att skriva klart samhällskunskapen (som nog är det tråkigaste som finns).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0