KAAAAALLT!!

Är det någon som är påväg ut nånstans nu vill jag bara säga GÅ INTE UT!!!!!!!!!!!! Det är kallt så in i helvete och man fryser arslet av sig så man bör inte ge sig ut utan en stor overall och eskimåskor. Jag kommer precis hem från (min väninna som hennes föräldrar presenterade mej som för några bekanta) Anja. Vi satt och pratade och nördade oss lite men sen gick  vi och gav hästarna kvällsmat. Helt otroligt, jag har träffat en massa djur idag! Dels har jag en egen vovve plus att Anja har en och så finns det några i mitt stall. Sen var jag ju först i mitt stall och träffade hästarna där och sen till Anjas stall och träffade dom med (lite btw sådär så måste jag säga att det finns en såå söt pytteliten svart häst där som heter Harry Potter) OCH sist men inte minst så klappade jag en massa får! Faktiskt sjukt söta (helt klart ett minus att de stinker något fruktansvärt) djur och väldigt gosiga att klappa på..

Höhö nu tror jag att Holly the bonde har talat klart. (Tänkte skylla på att jag är något övertrött nu)

Guten Nacht (? man kan ju inte alltid kunna allt perfekt) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0