Mat är mums

Fan va gott det är att äta efter man har tränat. Käkade en skitgod soppa med bröd, mums! Var och tränade på Friskis och Svettis och det var riktigt skönt för det var inte så mycket folk. När jag stod på löpbandet kom även Adam dit och så efter det tränade vi lite mage tillsammans, det var nice! Känner hur trött jag är i magen faktiskt, men det är skönt och känna så, så man vet att man tränat bra!

Ja, vad händer mer idag? Ingenting? Njaa, måste typ plugga som en tok först, sen kanske det blir nån fest för min syrras kompis ska åka till Australien nästa helg så typ en "hejdå-fest".Vi får väl se om jag orkar fixa mig och ta mig till stan bara... Just nu är jag rätt tveksam.


önskar att det kunde se ut sådär när man väntar på bussen, varmt och skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0