Pappa, bäst ikväll!!!

Som ni kanske vet så brukar jag och min pappa och lite andra nära och kära gå och kolla på Uppsala Basket när dom har hemma-match. Min pappa har då som en grej att köpa 3st bollar för 50kr som man sedan ska kasta in på planen och få den att hamna i mitten. Skulle det hända får man gå upp och skjuta 5 skott med chansen att vinna en DVD, mobil och en 50 tum TV. 

Nu kopierar jag det min Farbror skrev i ett mejl!

" Who is The MAN? JANIS is ""The Man".
För det första måste man lyckas med att få in en boll mitt i mittcirkeln, bara det är en prestation mot alla andra som också kastar in mot mitten. Givetvis ligger Janis boll mitt i cirkeln. Speakern säger att det åter är legenden Janis Zarins som kommer att skjuta i halvtid (tredje gången i år). Sedan går Janis ned i halvtid och skjuter tre straffkast....sätter alla tre klockrent (only net). Sedan backar han ut en bra bit utanför trepoängslinjen..."vad gör han? tänker jag" Janis GLIDER IN MOT 3POÄNGS LINJEN MED HJÄLP AV EN STUDS OCH SWISCH genom nätet, sedan är det dags för det sista 3 poängs skottet om 50tums plasma TVn, Nu är Janis het...Jag tyckte jag hörde något viskas om Janne Ferrari från läktare eller också så drömde jag men Janis backar återigen ut rejält från linjen, tar åter studsen och böjer på knäna och ...SWISCH. Alla fem skotten satt klockrent, only net. Stånde ovationer från 1200personer, den största applåden och behållningen för kvällen."

Sjukt bra jobbat pappa, jag höll på dö dom sista kasten för jag var så nervös!



Nu jävlar blir det till att kolla på tv, haha!

Kommentarer
Postat av: anna

fan vad bra den där janis är! :D hohoh

2009-01-10 @ 18:00:48
URL: http://meachhams.blogg.se/
Postat av: filip

shit va sjukt!!!!! synd som fan att jag missa

2009-01-11 @ 07:13:50
Postat av: adam

det måste fan varit hett!Janis glutenbomb :)





Förresten....hur gick det i bastun felix?

2009-01-12 @ 01:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0