Shoes

Idag köpte pappsen hälgrepp som jag tänkte prova i mina skor imorgon. Jag hade inte tid att köpa det idag så då fick han göra det åt mig, snällt va? Tyvärr känns det inte som om skorna kommer sitta så värst mycket bättre men jag får väl se, tänkte ge det en chans i alla fall. Man kanske skulle ge sig in på nån skoaffär och kolla ifall de har halvsulor också så kan man köra på dem ifall inte hälgreppen funkar. Herregud, lugnt dagens i-landsproblem "att få pumpsen att stanna kvar på hälarna". Tänkte att jag skulle försöka hitta en till klänning imorgon också och lite strumpbyxor, det är nog i-landsproblemet nr 2. "Strumpbyxor går bara att använda max en gång".

Haha jag minns en gång i slutet på tvåan så skulle jag och Z ha shorts på oss men töntiga som vi var så vågade vi inte ha shorts med bara ben under så vi satte på oss strumpbyxor också. När jag kommit fram till skolan upptäckte jag att jag fått en maska på mina strumpbyxor, panik, tänkte jag såklart och blev tvungen att rusa in på första bästa toalett och slänga dem. När jag några minuter senare mötte upp Z4RINS såg jag att även hon var helt barbent. Hennes strumpbyxor hade nämligen också gått sönder redan innan skoldagen ens börjat! Efter det har jag lärt mig att i största möjliga mån undvika de här extrem-tunna strumpbyxorna för de går ändå bara sönder på direkten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0