Stressat värre

Jag är dödstrött och inte det minsta pluggsugen. Jag hade tänkt att det kanske var skönt om man kunde skriva klart samhällskunskapen idag men jag vet inte nu alltså. Har iaf fått tillbaka min mobil nu, eller ja.. tillbaka och tillbaka, det var nått fel på den så jag fick en helt ny! Lite jobbigt bara att sitta och uppdatera, installera och allt vad man nu ska göra igen.
Dags för mig att fortsätta med mitt samhällskunskapsarbete nu. Skriver om svenska och amerikanska partisystemen och jag kan ju säga att detta inte är mitt allra största intresse haha.. Vi skrev förresten en del på vårat arbete till kursen "idrott för tjejer" idag. Jag hoppas det blir bra, men det känns som det iaf. Tänker satsa på att skriva bra eftersom jag hoppas på att få ett högre betyg än G på den här idrottskursen! På lektionen idag så hade vi först pilates (sjukt jobbigt som vanligt, att man aldrig blir bättre) och sen spelade vi badminton. Jag tycker badminton är superkul verkligen och vi var riktigt taggade (hoppas det syntes att vi gav allt!). Jag lärde även Z4RINS nått danssteg som hon tyckte såg kul ut. Hon skulle försöka få med sig kameran någon dag så ska ni få se supersteget! Jag undrar dock om inte våran idrottslärare tycker att vi är något besvärliga tjejer som ena lektionen vägrar vara med och andra lektionen ger järnet och tar i ända från tårna. Tyvärr är det ju så att saker så som fotboll och de flesta andra bollspel inte riktigt är våran grej, så vi hoppar gärna det och gör sånt där vi inte behöver träna med livet som insats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0