Te och muffins

Holly hade pratat om sina muffins hon gjorde igår i skolan och jag kunde bara inte låta bli att göra några själv när jag kom hem. Så dirket när jag kom innanför dörren satte jag på ugnen så jag inte kunde smita. Jag vet hur det blir annars om man väntar lite, då orkar man liksom inte sen. Självklart hade jag rätt och nu är jag skittrött. Har suttit och pluggat nu ett tag men jag känner hur ögonen bara vill stängas och sova. Fattar inte varför för jag har ändå inte gått och lagt mig särskilt sent... Men imorn, då jävlar.. då har jag sovmorgon till 11.05, YES! Jag sken upp som en sol när jag kom på det nyss. Jaja, plugget kallar.

Hur ser ni ut när ni pluggar? Jag ser iaf ut såhär.. (Det här med lugg när man pluggar kan ju ibland vara ett problem, då får man ju göra vad man kan för att lösa det.)


Kommentarer
Postat av: anna

hahaha sötis!!

2009-01-15 @ 22:51:23
URL: http://meachhams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0