Träning

Var på gymmet idag. Känner mig helt sjukt töntig i de kläder jag har. Jag måste verkligen köpa nya träningskläder, frågan är bara vad man ska ha för några. Body (HAHA) går helt klart bort. Korta shorts a la Stefan Holm likaså. Nu återstår väl tre alternativ. Shorts, mjukisbrallor eller tajta löparbrallor. Vad väljer man? Shorts är skönast eftersom man blir så jäkla varm med hellånga byxor. Däremot så är det galet fult på mig, jag passar verkligen inte i shorts till de där gympaskorna, ser ut som om jag kommer och går med ett par jättedojor! Har man däremot löparbrallor ser det mer normalt ut, men å andra sidan, varför ha såna när man står och gör marklyft etc? Mjukisbrallorna till sist då, sämst att ha enligt mig. Dom är bara i vägen och alldeles för varma. Jo men juste! En sak till om shorts. Man ser benmusklerna, helt klart ett plus enligt mig när man står vid spegeln (låter sjukt fåfängt).



So beautiful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0