Ajaj

Papercut idag! Eller nästan. Hur som helst, är ännu tröttare idag då jag började jobba 8 och slutade fem. Därefter mathandling och hem för att byta kläder och lämna maten. En snabbis till stallet för att mocka och fixa mat bl a och sen äntligen hem för att äta.

Skar mig i lång-fingret idag när jag jobbade, blödde fan asmkt och vart rätt djupt! Av en kartong liksom..? Gör rätt ont nu också, hehe jaja. Dom är livsfarliga dom där kartongerna! Nu ska jag i alla fall kolla lite till på tv sen sova och så jobb imorgon med. Känns rätt konstigt att det inte blir skola i höst nu när man tagit studenten. Gud så ensamt egentligen. Bara jobba och rida häst. Rida in Mimmi-bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0