Fest ikväll

Sitter just nu och verkligen försöker tagga, tyvärr utan resultat. Ska ju på fest ikväll men jag är så sjukt otaggad för jag känner mig trött och allmänt nere, don't know why. Har känt så hela veckan att allt bara är tråkigt och det finns ingenting jag vill göra. Så himla jobbigt för det enda jag orkar med är typ åka till stallet, gå ut med hunden och sitta hemma och bara stirra rakt fram. Aja, kan inte sitta och göra ingenting ikväll med så jag måste dra mig iväg. Först ut med vovven sen in i duschen. Hela min kropp bara skriker dö.



Check out fjortisparet HollyZ liksom. Känns som om det var minst hundra år sen det där. Fan vad jag saknar Z nu, var typ en vecka minus en dag sen som jag såg henne sist. Bäst I Världen!


Kommentarer
Postat av: sagi

nej, jag rider storhäst ! Jag har korsning mellan westfaler och fullblod, (: kram

2009-07-03 @ 21:35:44
URL: http://sagi.se
Postat av: Holly

Jaså, låter najs :)

2009-07-03 @ 21:43:21
URL: http://hollyz.blogg.se/
Postat av: Z

aaaaaaaaaaaaaaaawh, min Ying!!!

2009-07-03 @ 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0