Fina naglar

Nu börjar mina naglar kännas normala igen efter att de blivit helkonstiga i våras. I ungefär ett år hade jag akrylförstärkning men mot slutet gick något snett. Jag vet inte om det var tjejen som gjorde dem som gjorde något fel eller om mina naglar hade tröttnat. Hur som helst reagerade naglarna och akrylen på varandra och allt blev bara pannkaka. Det blev kristallbildningar i akrylmaterialet och det gulnade, skitfult! Dessutom lossnade det från mina naglar. Jag tog därför bort det och såg att mina egna naglar blivit rätt så skadade. De var tunna och sköra men nu har de vuxit upp igen. Trivs egentligen bättre med långa naglar så jag tänkte försöka en gång till att lägga på förstärkning med fransk manikyr. Går det inte bättre den här gången, ja då är det väl mina egna naglar det är något fel på.

Frågan nu är bara, var i uppsala får man tag på en bra salong där de kan göra fina nagel-förstärkningar? Är det någon som vet så får ni gärna hojta till!




Nu vill jag ha dem riktigt fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0