Fortfarande uppe i varv

Oj vad man ställer om dygnet med det här jobbet. Har ju som ni säkert förstår jobbat idag också. Nästa vecka är det åtminstone måndag till onsdag som gäller! Utöver det har jag ridit med Anja. Vi har ju pratat om det så länge så nu var det dags att ta tag i det innan hon åker iväg till falsterbo. Därför fick också Havanna och Quba klara sig utan mig en dag men jag tror nog att dom överlever för jag hinner faktiskt inte med två stall per dag plus jobb. Tråkigt men sant.

Nu då, nu blir det bilder ska ni få se. Är ju så dålig med kameran så på hemvägen red vi förbi mig och så sprang pappsen ut och tog en massa bilder. Gillar ni inte hästar, titta då bort och vänta på nästa inlägg som förhoppningsvis innehåller något Z skrivit (definitivt häst-fritt).


Lite missnöjda hästar och fnissiga tjejer


Kliar lite


Haha hästen jag satt på började sparka med bakbenen när Anja försökte komma närmare :(


"Öh, du där!"


Sen gick det bättre


Gud så gulligt, puss!


Hej då! (Vet att det ser ut som om vi rider på ponnyer men hästen jag sitter på är ändå 168 cm..)

Sådär, nu kan man inte klaga på brist på bilder i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0