Här ska det vara en rubrik

Puh vilken dag det varit. Upp 5.15 för att åka in till stan och lämna mamma och pappa och sen vidare till besiktningen. Som sen inte var nån drop-in.. Så tillbaka in till stan och jobbade på mitt vanliga kontorsjobb till fyra och därefter stall och sen hem till min moster. Fick typ universums godase kladdkaka med daim i! MUMS!

Sorry att bloggen är så tråkig nu utan bilder men jag vet inte vad jag ska ta bilder på alltså. Nått tips?

Sa jag att jag fått jobbet? Det har jag i alla fall så ah, nu är det sagt. Känns förjävligt. Jag vill åka till falsterbo nästa vecka och köpa bil i tyskland vecka 32. Fan. Men man ska ej klaga, superskönt att ha ett jobb! Verkar dessutom som om det kan bli rätt kul där. Igår när jag jobbade var stämningen mycket positiv så yes. Såhär gick det alltså till för er som inte vet:

Nångång våren 2009: Skickade in ansökan om jobb på SF.
7 juli 2009: Fick ett telefonsamtal från chefen om intervju..
8 juli 2009: Gick på intervjun! Där bad de mig bl a om att jag skulle..
9 juli 2009: Provjobbade ett pass med fyra andra (inkl maskinist). Bra gäng!
10 juli 2009: Fick beskedet att jobbet var mitt. De som jobbat med mig den 9:e hade gillat mig och i princip öst på med endast positiva ord!

Nu väntar jag bara på att bli trött sen ska jag sova för imorgon blir det rida vid halv tolv och jobba halv fem. Pjuh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0