Hehe

Fan vad han är söt. Tänker på honom hela tiden och längtar tills jag får träffa honom. Han är världens snällaste och tryggaste, som en stor och stark björn att gömma sig bakom. När jag möter honom blir han alldeles överlycklig och jag ser hur hans bruna stora ögon bara lyser. Min baby. Att han är lite väl hårig gör inte så mycket, det är ju mysigt! Vi är ju perfect match, ying och yang (som Z och jag!), två blondiner. Kvällspromenaderna med honom är obligatoriskt och det spelar ingen roll om det regnar eller om det är stjärnklart. När jag har varit ute med mina kompisar och kommer insmygandes tidigt på morgonen vaknar du och är alldeles varm och gosig.

Min baby. Jag tror att ni vet vem jag pratar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0