Hurts

Fan. Kan inte sova för att jag har så ont i magen nu. Har haft det den senaste veckan och skulle tro att det beror på omställningen med jobb osv.

Har jag berättat vad det japanska ordet för "brat" var då? Koso! Hehe om man nu skriver så, nått liknande var det i alla fall. Är väldigt förvånad över hur trevliga alla människor på royal är (som jag träffat hittills). Får väl hoppas att de inte bara låtsas och sen snackar skit så fort jag går iväg två sekunder bara. Nej men nu ska jag försöka att inte vara mitt vanliga misstänksamma jag, dom gillar säker mig jäääättemycket haha.. Jaja, verkar vara ett härligt gäng i alla fall. En till sak, jag har fått ett nytt smeknamn. Jag kallade Martin för Ricky Martin och vad blev då jag? Jo, men Victoria Silvstedt såklart (för mitt riktiga namn är ju trots allt Viktoria och inte Holly..) ! Hehe, som om det inte var nog med Holly Madison.



Porrbrudarna och jag, känns sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0