Mer bilder

Här kommer resten av bilderna från i torsdags.


Vad är det för människa som döper sin båt till Playmate egentligen?


Steeeeeeket, eller nej Stäket var det visst!


Lite martini..


.. och glass, lakritsnappar och mint-mentos!


Nästan framme

Sen kom vi fram till slussen! .. som var stängd. Så det var bara att vända tillbaka och åka till hammarbyslussen istället.


Kom till en träbåtshamn (nästan i alla fall) och hittade en båt som liknade våra lite grann även fast den var mycket mindre.


Slussen!


Hehe töntarna själva!


Albin började vinka till alla människor som stod på birkabåten. Typ alla vinkade tillbaka! Hahaha


Förbi Grönan och Insane!


Väl framme i Wasahamnen bjöd vi över grannbåtens besättning och lite mousserande åkte fram. De nya båt-champagneglasen till invigdes också! Pappa hade tagit Audin dit så han joinade oss.

Sen tog mina kamerabatterier slut. Det blev lite förfest och så bytte alla om sen gick vi upp på Östermalm till den italienska restaurangen Ciao-Ciao och åt. Hemgång vid 11 och fika med kladdkaka, grädde och jordgubbar ombord på vår båt. Strax efter 12 var det dags för mig att gå till bilen som stod parkerad precis bredvid hamnen. Min familj skulle fortsätta ut i skärgården och sov därför kvar i båten. Eftersom jag inte är direkt grym på att hitta körde jag med GPS:en men lyckades ändå komma fel haha. Det slutade lyckligt när jag bestämde mig för att strunta i bussfiler. Vid halv två var jag äntligen hemma i Uppsala och möttes av en glad men trött vovve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0