Mjao

Känns som om rubriken "Mjao" funnits ett antal gånger.. Men skitsamma. Har varit på käraste biografen Royal idag och jobbat häcken av mig. Skojade bara, det är skönt där. Rätt bra namn faktiskt, Royal, verkligen stekigt! Eller inte. Well, flörta kan man aldrig få nog av, den senaste tiden då både Bruno och Public Enemies gått har det varit bra på korv-fronten. Korvar i massor. Roligast är att flörta med alla superstekare som kommer in då och då (de är inte så många som man skulle kunna tro!). Uppsala med miljontals studenter är ju inte direkt rikt på den typen av killar, som alla dessutom vet att jag har en liiiiiiiiten förkärlek till.. Sen undrar jag, whats up with röda mocka loafers?

På onsdag blir det utgång med Z (som förövrigt varit urusel på att skriva här i bloggen!?), det verkar nästan som om jag tagit över den helt trots mina extremt busy dagar. Jag saknar verkligen Z som jag inte träffat på typ två-tre veckor. Vi som vanligtvis träffas nästan varje dag. Dessutom världens bästa Paulina som har övergett mig för sin farmor och nu snart lämnar mig för england. Det känns som om hon aldrig kommer att komma tillbaka och hur ska jag klara mig? Kommer avlida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0