Oh baby baby

Sitter nu och äter middag, har precis kommit hem från jobbet. Satt i godiskassan själv för första gången. Sist jag jobbade satt jag sjäv i biljettkassan och diffade +1 kr. Idag vart det ingen diff alls! Yaaay! Grymt eller vad? Vill också ge ett stort tack till vår kära Josefina för Fantan som åkte ut över alla Daim.. Hehe.

Baby har också ätit upp nu så vi ska ta en liten promenad. Ni har väl säkert redan gissat vem han är, här har ni honom:


Självklart är det Bamse som är min baby. Han syns nästan inte när han ligger där på golvet i röran på mitt rum. Han har dessutom exakt samma färg som fårskinnsmattan så det är lätt att missta sig! Vi har ju faktiskt samma hårfärg också hehe. Jag tror inte det går att tycka om någon så mycket som jag tycker om honom, han är verkligen min lilla bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0