Problems

Jag blir just nu bombad med sms om en superhet trummis nånstans ute i vildmarken. Dessutom har jag fortfarande inte hittat svaret på var pojkvänner finns. Var finns dom? Inte är det i min soffa framför tvn i alla fall. Här finns bara jag, mobil och dator. Fjärrkontrollen till tvn också såklart. Nej, den frågan undrar jag om jag nånsin kommer få svar på men som man brukar säga, den som lever får se. Har hur som helst fått ett till jobbpass på torsdag så imorgon blir stallet, plocka undan hemma och så tänkte jag sätta mig och leta bilar.

Situationen jag befinner mig i just nu är inte hållbar för fem öre. Eftersom jag bor hemma fortfarande lånar jag mina föräldrars bil och de har bara en just nu. Alltså tre körkort och en bil, funkar ej. Audin vi har nu drar i princip hur mycket bensin som helst plus att den varken är touring eller har dragkrok. Så det känns lite sådär. Vet inte riktigt hur det ska lösas men på nått sätt fixar det sig väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0