SF

Nu har jag prov-jobbat (utan lön!!!?) från halv fem till tio och är helt slut. Satt i kassan mest men gjorde även lite annat smått och gott. Dom sa att jag skötte mig jätte bra och var jätteduktig! Så det känns ju bra att dom tyckte det i alla fall. När jag kom hem vid halv elva var det bara att ställa sig vid spisen och laga mat och nu håller jag på och fixar inför imorgon. Klockan 6 måste jag sitta i bilen för då ska jag åka och besikta den (eftersom vårt besiktningspapper inte kommit fram eller nått så nu har vi körförbud.......) på andra sidan stan. Vette fan var jag ska men sånt brukar ju lösa sig. Nu är jag så trött så jag inte ens kan tänka. Bara på min baby som ligger här bredvid mig och sover så gott. Han är så jävla söt så jag dör, bara smälter när jag ser honom. Min, bara min alldeles egna gulleplutt!

Fullspäckad dag imorgon, drop in besiktning som är en ren chansning. Sen direkt till kontoret och jobba, hem till baby snabbt sen till stallet och så födelsedagsfest eftersom min moster fyller år. Sist men inte verkligen inte minst, det jag längtar efter så sjukt mycket just nu: sova!!!! Åh vad jag längtar efter imorgon kväll!

Kommentarer
Postat av: // nyfiket ägg

vem är baby!!!!????

2009-07-10 @ 01:47:55
Postat av: paulina

JAAAG DET VILL JAG!!

2009-07-10 @ 12:39:43
URL: http://schteklund.blogg.se/
Postat av: paulina

alltså "ja" inte "jag" :P heheh

hehe



hehe

2009-07-10 @ 12:39:58
URL: http://schteklund.blogg.se/
Postat av: Holly

jaa vem kan baby vara.. vem kan nyfiket ägg vara?

2009-07-12 @ 00:35:02
URL: http://hollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0