Skärpning!

Nu hörrenini har det framkommit klagomål på mig, Holly, om att jag uppdaterat dåligt de senaste dagarna. För det allra första måste jag säga att ni blivit bortskämda den senaste tiden av en hel del updates. Lite vill ha mer som man säger. Men nej, så är det inte alltid, livet är inte rättvist. För det andra måste jag säga att om det nu är så ni tycker, varför säger ni det inte själva genom att kommentera? Det borde ni veta vid det här laget. Man ska ju inte gå bakom ryggen på folk, inte sant? För det tredje och sista är det faktiskt så att vi ju är två om bloggen och det är ju alltså inte bara jag som ska uppdatera. Lite så var väl tanken med bloggen från början. Den ska kunna hållas uppdaterad utan att man ska behöva blogga ihjäl sig. Så Z, sätt fart för nu ligger du efter!

Summan av kardemumman: var nöjda med det ni får, kommentera mer och sist men inte minst Z, bättra dig.

Tack för att ni läste! Imorgon kommer lite bilder mm. om vad HollyZ har haft för oss idag. Är tyvärr för trött för det nu så håll utkik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0