Starkt ogilla Yahoo

Uah, har nu suttit och pillat med nått Yahoo-group grejs i.. väldigt många minuter! Fattade absolut noll. Man skulle typ skaffa ett Yahoo-konto och när det väl var klart kunde man registrera sig med sin en annan mailadress (vilket jag också gjorde) om man ville. Varför är man då tvungen att skaffa en Yahoo-adress först? Knasigt.

Lyckades i alla fall tillslut med pappsens hjälp så nu sitter jag i sängen med baby som ligger brevid mig och sover.

Imorgon åker jag med mamma och min syster och en till familj mot stockholm där vi lägger till. Om jag inte minns fel brukar vi lägga till i Wasahamnen så det är väl där vi lägger oss imorgon igen. Hoppas på att jag får köra mycket för det vorde bra om jag kunde få öva upp dom färdigheterna igen. Det var ju trots allt tre år sen sist jag ens åkte båt. Jag vet, shame on me, men så blir det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0