Torsdag

Sitter fortfarande och lyssnar på Smooth Criminal och vill nästan dansa, men bara nästan. Igår var jag och Paulina på en liten tillställning hos Kvicken. Alltid lika trevligt! Jag försökte hitta en födelsedagspresent (en pojkvän) till Paulina men det gick sådär. Var endast Olof och Axel som funkade men jag hade inte med mig pengar till att köpa Olof och Axel var inte närvarande så jag får väl slänga iväg ett sms eller något. Träffade förövrigt en bloggläsare från fyris som också hette Vic/ktoria! Rätt kul att höra nån som visste om bloggen. Dessutom fick jag och Paulina förklara bloggnamnet och varje gång är det lika pinsamt att förklara hur jag fick namnet Holly. Man tänker aldrig på hur det är utan jag är bara Holly helt enkelt! .. tills jag behöver förklara, folk måste tro att jag är knäpp hehe..

Well well. Ännu en varm dag idag vilket innebär att det får bli stallet ikväll. Havanna blev skodd i tisdags kväll så nu ska i alla fall skorna sitta (I hope!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0