Trip to Stockholm

Igår åkte jag, mamma, min syster och en till familj med vår båt till Stockholm. Som kvällsarbetare har man ju en lite annan dygnsrytm än vanliga dagsarbetare och det fick jag såklart känna på igår som vanligt. Jag låg i aktern och sov sååå skönt på lite kuddar och så hade jag en filt på mig eftersom det blir kallt i fartvinden. Efter ett tag vaknade jag av att det lukade diesel och då stod vi stilla precis innan Stäket, eller Steeeket som Albin kallar det, och pratade med några vänner som också var påväg till hufvudstaden. När vi sen började åka igen la min syster och mamma märke till att jag bränt mig på högra sidan som mest samtidigt som hakan var vitare eftersom jag legat med filten uppdragen. Haha så kan det gå. Nu är jag alltså knallröd i fejjan så jag undrar var kollegegorna och framför allt kunderna kommer tycka!
Hemma-bryggan


Utanför vackra Skokloster slott


Mmm världens godaste pastasallad

 
Förföljda av våra vänner i den amerikanska båten


Precis innan Sigtuna


Albin bytte båt, inte helt fel med lite omväxling


Helt otrolig villa. Perfekt utsikt och garage samt carport till båten, kan det bli bättre?


Måste hoppa in i duschen nu eftersom min kära kusin kommer snart. Mer bilder kommer sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0