Work it, work it, work it!

.. Som Z skulle säga! Hur som helst, dags för mig att sova nu. Har ätit lite och varvat ner efter jobbet och imorgon ska jag upp väldigt "tidigt". Väldigt tidigt innebär för mig som kvällsarbetare, uppstigning vid cirkus 8. Fy helvete säger jag. Det är ju nämligen personalvisning på Harry Potter tomorrow! Me like. Idag kom skiva-strul nr 2 till min kassa och köpte biljett. Själv kör jag på mitt vanliga försäljarsmile osv medans personen på andra sidan disken, dvs kunden eller strulet, tycker att det är galet pinsamt. Roligt på sitt eget lilla sätt måste jag säga. Sova var det nu då. Natti!

Juste, kom på att jag var hos polisen mellan stallet och jobbet och fixade pass. Haha jag säger bara fotot.. Ser ut som största tööööönten.


Kommentarer
Postat av: Felix

Som vanligt alltså? :)

2009-07-15 @ 11:50:07
Postat av: Holly

vadå?

2009-07-15 @ 14:29:17
URL: http://hollyz.blogg.se/
Postat av: sagi

hehe, jag trodde du var otrevlig :p

2009-07-15 @ 14:40:42
URL: http://sagi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0