Dagen efter midsommar

Midsommar igår då. Startade med lite filmtittande och godisätande hemma hos mig för att sedan slappa lite till och sen drog vi iväg till Billy på middag. Killarna hade lagat en delikat oreganokyckling. Efter maten blev det lite scharader (där jag vägrade göra "porrstjärna" och "horunge"), tyvärr alltså men det är inte alls min humor. Sen drog vi iväg till ett gäng som satt ute och snackade. Linnea och jag var inte riktigt på topp där så vi tröttnade. Sen vart det lite drama (!) men vi slutade ändå dagen som Ying och Yang!

Har precis kommit hem från stallet (okej det var typ en timme sen eller mer men ändå) och väntar på maten. Superhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0