Försöker lura mig själv

Jag har lite grejer som jag måste göra, såna där viktiga saker som verkligen måste tas tag i men som jag bara går och försöker glömma bort fast jag tänker på det hela tiden egentligen. Såna grejer som man måste göra verkligen avskyr jag. Det finns inget värre än att verkligen känna att man måste göra det.
Några såna saker jag måste göra är:
 - Ta mig till fotografen som jag lovade och ta bilder ute. Det var så dåligt väder sist att vi var tvugna att vara inne i studion och fota..
 - Hämta bilderna som togs hos fotografen sist.
 - Försöka planera inför midsommar (hallå någon?)
 - Ringa och tjata om arbetsintyget som jag jagat i typ två veckor..
 - Gå till arbetsförmedlingen
 - Hitta ett jobb

Idag måste jag dessutom:
 - Duscha
 - Åka till stallet
 - Åka till gymmet
 - Gå ut med hunden
 - Se till att jag inte dör av uttråkning ikväll..

Skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0