"Jag bara skojade"

Gårdagen blev lyckad! Träffade födelsedagsbarnet Paulina och hennes närmaste vänner för att sedan bege oss mot Salt. Blev en lyckad kväll må jag säga, drack rosé i den vackra kvällssolen precis intill ån som forsade förbi! Självklart var det jag och Paulina som höll ut längst haha. Hon tog dessutom upp att den nya Harry Potter-filmen har premiär snart! Vi bara måste gå och se den! Jag har ju läst alla böckerna och sett alla filmer hittills så det vore grymt.

Satt och kikade på Linneas och mina gemensamma bilder och hittade en bild från i början av trean med vår första (?) bloggdesign! Ni ser där på datorskärmen vid Kosha och Z, nån som minns den? Kolla in mördarblicken på killen bredvid förresten haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0