Lack i håret

Oj vilken dag, har hunnit med en massa känns det som! Först åkte jag till gymmet för första gången på 1,5 månader (hehe). Efter en snabb visit hemma drog jag vidare till stan för att träffa Z och sen gå upp till mitt föredetta jobb och hämta ett arbetsintyg. Tyvärr var ju inte han som skulle skriva ut det där så jag får gå och hämta det på torsdag. Hur som helst, efter några trevliga timmar på stan med Z4RINS åkte vi båda hem. Bytte då om och åt för att sedan dra vidare till stallet och sen hem igen.

Nu är jag nyss hemkommen efter tre timmar på båtvarvet. Har torkat och lackat båten, inge vidare kul med tanke på att jag har lack i håret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0