Mamma

Var nyss inne på Stina-Lee:s blogg. Ska hon äntligen bli mamma? Vad jag fattar så blir hon alltså det i September, inte så långt kvar. Wow vad häftigt verkligen! Har ju läst hennes blogg ett tag och nu helt plötsligt kommer det här. Såg ett inlägg för några dagar sen och tyckte att magen syntes väldigt mycket under ett linne som inte alls var tajt så här kom ju svaret på det. Bloggen visar ju en sida av henne som jag uppfattar som en familjekär, ansvarsfull och trygg tjej med fötterna på jorden. Stämmer den bilden överens med hur hon är i verkligheten tror jag säkert hon blir en toppen-mamma. Får önska henne ett stort Grattis!!

På tal om absolut ingenting förutom att regnet bara öser ner..
 
Känner mig faktiskt lite ledsen för att jag inte köpte det matchande Barbour-täcket till min lilla vovve. Tänk så bra det hade varit nu i det fina vädret! Lite snyggare match till min jacka än hans fleecefodrade regntäcke..


Kommentarer
Postat av: Randy

Jag tycker också det är härligt att hon ska bli mamma =)

2009-06-14 @ 22:38:51
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0